Klantenservice

De Witbogt 9
5652 AG Eindhoven
 +31  (0) 854019823

VEELGESTELDE VRAGEN

Hebben jullie een bezoekadres?

Ja, u kunt bij ons langskomen op het adres De Witbogt 9 in Eindhoven. Als u op een reparatie wilt wachten, wordt u verzocht een afspraak te maken. U kunt bellen met onze klantenservice op nummer +31(0)85-4019823.

Kan ik bij jullie mijn auto parkeren?

Ja, u kunt voor de deur parkeren. Industrieterrein De Hurk heeft voldoende parkeerplekken.

Wat zijn jullie openingstijden?

Van maandag t/m vrijdag 09:00 uur - 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur - 17:00 uur.
Op zondag zijn wij gesloten.

Kan ik bij jullie pinnen?

Ja, het is mogelijk om bij ons te pinnen. U kunt ook contant betalen. Bij pick-up & return wordt er een mail gestuurd met betaallink.

Kan ik ook zonder afspraak langskomen?

Ja, maar de kans is aanwezig dat u wat langer moet wachten omdat we nog bezig zijn met andere reparaties. Als u belt met +31(0)85-4019823 kunnen we een concrete afspraak maken, de reparatietijdsduur bespreken en het juiste onderdeel alvast voor u reserveren.

Kan ik op de reparatie wachten?

Bij veel reparaties is het mogelijk om erop te wachten. Voor meer informatie over de duur van een reparatie kunt u bellen met +31(0)85-4019823 of per mail contact met ons opnemen. info@ngubusiness.com

Maken jullie gebruik van originele onderdelen?

Ja, wij maken gebruik van originele onderdelen, tenzij anders is aangegeven of gevraagd wordt.

Hoelang heb ik garantie op de reparaties?

U hebt 12 maanden garantie op technische mankementen op het vervangen onderdeel.

Brengen jullie onderzoekskosten in rekening?

Nee, bij ons geldt de regel “No cure, no pay”. Onderzoek is dus geheel gratis.
Mochten er toch kosten aan het onderzoek zitten, dan zullen wij dit vooraf met u bespreken.

Hoelang duurt het tot ik mijn toestel terug heb, als ik hem opstuur?

Wij streven ernaar om binnen 48 uur het toestel bij u retour te kunnen aanbieden.
Komt u uit de buurt zijn we bereid om zelf het toestel te komen langs brengen.

Hoe kom ik achter de status van een reparatie?

U kan real-time de status van een reparatie-opdracht opvragen via https://ngubusiness.com/check-reparatie. Op basis van een reparatienummer of iMei-nummer kan de status worden opgevraagd.